21.05.2020r.

Witajcie kochani 🙂
Mamy dzisiaj czwartek a więc pora na kolejną lekcję. Kończy nam się rozdział 7, najwyższa pora podsumować wszystko czego nauczyliśmy się przez parę ostatnich lekcji.

1. Otwieramy podręczniki na str. 59.

W zadaniu 16 widzimy dwa obrazki przedstawiające Roszpunkę i Juliana. Będziemy słuchać nagrania opisującego ubioru Roszpunki i Julka. Waszym zadaniem jest odpowiedzieć krótko na pytania YES – jeśli zdanie jest prawdziwe, NO – jeśli zdanie jest fałszywe.

She’s wearing … – Ona ma na sobie …
He’s wearing … – On ma na sobie …

Pozostajemy jeszcze chwilkę przy tym samym zadaniu. W rameczce nad obrazkiem macie wypisane cztery słówka. Przeczytajcie je i wskażcie je na obrazkach (na obrazkach macie małą podpowiedź – takie malutkie białe kropeczki).

2. Otwieramy zeszyty ćwiczeń na str. 84.

Zadanie 3 – w wykreślance wyszukujecie wszystkich słówek, które macie wypisane w rameczce. Wyrazy z ramki łączycie z odpowiednimi rysunkami.
Zadanie 4 – to zadanie robicie według własnego uznania, czyli po prostu tak jak chcecie 🙂 Najpierw uzupełnijcie nazwami kolorów puste miejsca w zdaniach, a następnie czytając te zdania pokolorujcie Myszkę Minnie. Rysunek ma się zgadzać z uzupełnionym przez was opisem.

3. A teraz pora na chwilę, którą myślę, że lubicie. GRA 🙂
W grze macie zakręcić kołem (klikamy SPIN IN). Kiedy się zatrzyma, strzałeczka pokaże wam jakie ubranie macie opisać zaczynając zdanie od I’m wearing… (najpierw podajemy kolor, następnie nazwę ubrania). Jak już opiszecie to ubranie (klikamy ELIMINATE) i ten obrazem znika nam już z koła. Kołem kręcimy do momentu aż opiszemy wszystkie ubrania.

Dziękuję wam za dzisiaj. Widzimy się w poniedziałek. BYE BYE !