28.05.2020r.

HELLO !!
Witajcie moi mili w czwartek. Na samym początku naszej lekcji dorzucam wam kilka kolejnych zwierzątek, a poniżej prezentacji te same słówka na kserówce do wydruku.

1. Otwieramy podręczniki na str. 61.

W zadaniu 3 widzimy cztery zwierzątka poznane na dzisiejszej lekcji. Na samym początku spróbujcie przeczytać po kolei wszystkie zwierzątka i powiedzieć jakie maja kolory (oczywiście w j. angielskim).
Teraz posłuchamy nagrania, w którym opisywane będą te zwierzątka, a waszym zadaniem jest wskazać to, o którym jest mowa.

small – mały
big – duży

W zadaniu 4 widzimy czworo dzieci, które pytane są o to jakie mają zwierzątka. Waszym zadaniem jest wskazać, które zwierzątko należy do poszczególnych dzieci. To zadanie robimy w zeszycie. Poniżej dodaję zwierzątka, które drukujemy i wycinamy (kto nie ma drukarki – rysuje).

Zadanie wykonujemy następująco: w zeszycie zapisujemy numerki od 1 do 4. Każdy numerek to dziecko z książeczki. Włączamy nagranie i słuchamy jakie zwierzątka ma dziewczynka z numerkiem 1 —> przyklejamy.

Have you got a pet?- Czy masz jakieś zwierzątko?
I’ve got … – Mam …

2. A teraz na chwilkę otwieramy zeszyty ćwiczeń, str. 61.

Zadanie 3 – poprawiacie po śladzie wszystkie słówka i włączycie: z jednej strony ze zwierzątkiem, a z drugiej strony z jego cieniem.
Zadanie 4 – macie dwa puste okienka. Czytacie zdania, które znajdują się pod okienkami i zgodnie z nimi rysujecie dwa zwierzątka (zwróćcie uwagę na ich kolory!).

3. Na koniec zabawa. Połączcie w pary nazwy zwierzątek z odpowiednimi obrazkami.

Miłego dnia i do zobaczenia ! 🙂